Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Pieejamās preces tiek apstrādātas un izsūtītas 1-3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Piegādes ilgums un piegādes maksa atkarīga no reģiona, uz kuru prece tiek piegādāta.
Ņemiet vērā! Sestdienās, svētdienās un svētku dienās pasūtījumi netiek apstrādāti un izsūtīti.
Covid-19 ārkārtas situācijas dēļ ir iespējamas kavēšanās. Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu ātru un drošu Jūsu pasūtījuma piegādi.
Kā es varu izsekot savu sūtījumu?
Līdz ar preces izsūtīšanu, Jums e-pastā tiks nosūtīts Tracking (izsekošanas) Numurs, pēc kura varēsiet izsekot savas preces kustību.
Kā arī pirms piegādes Jūs saņemsiet SMS no piegādātāja.
Piegādes veidi?
Daudzas mūsu preces ir nestandarta izmēra, lielas vai smagas, tāpēc pamatā preču piegāde Latvijas, Igaunijas un Lietuvas robežās notiek ar DPD kurjerdienesta starpniecību.
Šobrīd mazāka izmēra preces ir iespēja saņemt arī OMNIVA pakomātos.
Citos pasaules reģionos piegāde tiek veikta ar DPD, TNT kurjerdienestu vai pasta starpniecību uz Jūsu norādīto adresi.
Vai ir iespēja mainīt piegādes adresi pēc pasūtījuma veikšanas?
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas piegādes adresi nomainīt vairs nav iespējams. Ja norādīto piegādes adresi nevarēs atrast vai Jūsu sūtījumu nevarēs piegādāt, tas tiks atgriezts mums un ziņots Jums.
Vairāk informācijas par preču piegādi jautājiet, zvanot pa telefonu (+371) 28 3939 89 vai e-pastā [email protected]